Publicerad
Frukostseminarium: Från “Googla” till “Amazona” – Förbered dig på ett ändrat kundbeteende
Välkommen på frukostseminarium den 27:e september!
Amazon har snabbt vuxit till att bli en av de viktigaste försäljningskanalerna i USA, Storbritannien, Tyskland – ja, i hela världen. I USA går 50% av all försäljning online via Amazon. När man ska handla online Googlar man inte längre - man "Amazonar".
Alla tecken tyder på en snar lansering i Sverige - hur förbereder du dig på det förändrade kundbeteendet? På Keybrokers frukostseminarium får du de svar du behöver för att bli Amazon-ready.
Om evenemanget
Du är hjärtligt välkommen på frukost och mingel från kl. 8.00, och kl. 8:30 börjar programmet.
- Datum: 27:e september
- Tid: kl. 08.00-9.30.
- Plats: City Life Konferenscentrum, Plan 1, Sveavägen 63 Stockholm
- Portkod: 2008
- Tunnelbana: Rådmansgatan
Antalet platser är begränsat och först till kvarn gäller. OSA senast den 20 september.
Agenda
Förbered dig för ett förändrat köpbeteende med Amazon
- Joel Florén, Head of Automation, Keybroker
Hur ser köpbeteendet ut på Amazon? Hur kommer Amazom att påverka andra digitala kanaler?
Annonsera på Amazon - så fungerar det
- Christina Ehrnrooth, Senior Digital Specialist, Keybroker
Hur ser Amazons annonsaffär ut? En introduktion till sök-, display- och videoannonsering på Amazon
Så kommer du igång med Amazon: Möjligheter och utmaningar
- Stephanie Seege, kAAKAO Chocolate
“There are few things that connect us to sweet memories as effortlessly as smooth, creamy chocolate shared with family, friends and special someones.”
Stephanie Seege, grundare av kAAKAO Chocolate, delar med sig av sina erfarenheter och tips för att komma igång med att sälja via Amazon.
Välkommen!
Fredrik Holmén, VD Keybroker AB