Feedbaserad sökannonsering

Vårt erbjudande för feedbaserad sökannonsering

Hur skall en annonsör hantera kampanjer, sökord och annonser för tusentals produkter, hundratals varumärken och varugrupper? Feedbaserad annonsering är inte ett alternativ, utan en förutsättning för att hantera detta effektivt. Med hjälp av feedbaserad annonsering kan vi uppdatera kampanjer, sökord och annonser i realtid. Dessutom kan vi pausa annonser när produkterna tar slut på lagret, uppdatera priser och lagerstatus i annonserna.

Vi kan också skapa en tydlig kampanjstruktur med dynamiska skräddarsydda annonsgrupper, annonser och sökord. Då kan vi säkerställa synligheten för kundens produktsortiment, med allting från enskilda produktsökningar (longtail) till mera generiska varumärkes och kategorisökningar.

Vi kan även använda affärsregler för att exempelvis styra vilka produktområden, varumärken eller produkter vi vill satsa på.

Vi har över 10 års erfarenhet av feedbaserad sökannonsering från travel- och retail-branschen.

Kontakta oss

08-5100 5700

Sveavägen 63, 113 59 Stockholm

Presskontakt

Fredrik Holmén, VD - [email protected]